24 “СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ”
освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
“ТУРИЗМ”
Галузь знань | 24 “Сфера обслуговування” |
Спеціальність | 242 “Туризм” |
Спеціалізація | “Туризм” |
Обсяг програми | 90 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми | один рік чотири місяці |
Форма навчання | денна/заочна |
Освітньо-професійна програма спрямована на якісну підготовку висококваліфікованих фахівців із туризму із знанням міжнародної економіки згідно до сучасних вимог ринку у сфері менеджменту туристичного бізнесу, організації масових та спеціалізованих подорожей, діагностики туристичних територій та об’єктів.
Обов’язковим є вивчення досвіду управління галуззю країн-стратегічних партнерів України не тільки у сфері туризму, а й інших напрямах діяльності з метою кращого розуміння особливостей міжнародного співробітництва на засадах взаємоповаги, порозуміння та вигоди для усіх сторін, що приймають участь у виконанні договору, та у разі необхідності – захисту законних інтересів держави.
Ключові результати навчання
Після закінчення програми навчання випускники будуть знати та вміти:
працювати з іноземними джерелами інформації, розробляти план наукових досліджень;
планувати діяльність туристичного підприємства, координувати роботу його підрозділів, виконувати управлінські функції у межах підприємства;
розуміти основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів;
розробляти та впроваджувати новий туристичний продукт, оцінювати рівень його конкурентоспроможності;
використовувати та впроваджувати інноваційні технології у поточну діяльність суб’єктів туристичного ринку;
пропонувати способи удосконалення туристичної інфраструктури на різних рівнях державного та регіонального управління;
оцінювати потенціал національного туристичного продукту на світовому ринку;
будувати стратегію діяльності суб’єктів туристичного ринку на засадах сталого розвитку та поваги до інших культур.
24 “СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ”
освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
Франко-українська програма підготовки магістрів за спеціальністю “Туризм. Культурна спадщина. Дозвілля” з Університетом Ліон-2 ім. Люм’єр (Франція)”
Галузь знань | 24 “Сфера обслуговування” |
Спеціальність | 242 “Туризм” |
Спеціалізація | “Міжнародний туризм” |
Обсяг програми | 90 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми | два роки |
Форма навчання | заочна |
Освітньо-професійна програма забезпечує мультидисциплінарну освіту у туристичній сфері, надає студентам можливість проявити творчий підхід до розроблення проектів міжнародного співробітництва у сфері економіки міжнародного туризму.
Програма сфокусована на вивчення методів і специфічних засобів створення туристичних продуктів і підвищення цінності культурної спадщини країни на основі досвіду Франції.
Особливості освітньо-професійної програми
Випускники програми отримують фахові знання з:
- валоризації культурної спадщини;
- розроблення проектів туристичної інфраструктури;
- комерціалізації інноваційних туристичних продуктів на регіональному, національному і міжнародному рівнях
Програма передбачає набуття теоретичних знань та професійних навичок з дослідження феномену культурної спадщини у туристичній діяльності, вивчення туризму як складної соціо-еколого-економічної системи, яка охоплює різноманітні природно-географічні, соціокультурні, екологічні, економічні, організаційно-правові аспекти; сфери професійної діяльності та бізнесу в індустрії туризму (процеси формування, просування, реалізації та організації споживання туристичного продукту, послуг суб’єктів туристичної діяльності) з урахуванням досвіду Франції.
Ключові результати навчання
- Після закінчення програми навчання випускники будуть знати та вміти:
- працювати з іноземними джерелами інформації, розробляти план наукових досліджень;
- планувати діяльність туристичного підприємства, координувати роботу його підрозділів, виконувати управлінські функції у межах підприємства;
- розуміти основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів;
- розробляти та впроваджувати новий туристичний продукт, оцінювати рівень його конкурентоспроможності;
- використовувати та впроваджувати інноваційні технології у поточну діяльність суб’єктів туристичного ринку;
- пропонувати способи удосконалення туристичної інфраструктури на різних рівнях державного та регіонального управління;
- оцінювати потенціал національного туристичного продукту на світовому ринку;
- будувати стратегію діяльності суб’єктів туристичного ринку на засадах сталого розвитку та поваги до інших культур.