Меню

Інформація щодо організації освітнього процесу на 2020-2021 н.р.

НАКАЗ

21.08.2020                                               м. Харків                              № 131

«Про організацію освітнього процесу  та протиепідемічні заходи під час адаптивного карантину в Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця»

Керуючись Законом України «Про вищу освіту», постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»  № 641 від 22.07.2020 р. та Тимчасовими рекомендаціями щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України № 42 від 30.07.2020 р.  

НАКАЗУЮ:

§ 1

1. ЗДІЙСНЮВАТИ освітній процес в 2020 – 2021 навчальному році за змішаною формою навчання (режим он-лайн / оф-лайн) в залежності від зони розповсюдження коронавірусу.

2. РОЗПОЧАТИ освітній процес для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання 2, 3 та 4 курсів з 01.09.2020 р.

3. РОЗПОЧАТИ освітній  процес для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання 2 року навчання з 01.09.2020 р.

4. РОЗПОЧАТИ освітній  процес для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання 1 курсу з 15.09.2020 р.

5. РОЗПОЧАТИ освітній  процес для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання 1 року навчання з 15.09.2020 р.

6. РОЗПОЧАТИ освітній  процес для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти денної форми 1-го та 2-го років навчання з 15.09.2020 р.

7. ЗДІЙСНЮВАТИ освітній процес в «зеленій» та «жовтій» зоні – в режимі оф-лайн з дотриманням карантинних обмежень.

8. ЗДІЙСНЮВАТИ освітній процес в «помаранчевій» та «червоній» зоні в режимі он-лайн.

9. В «помаранчевій» та «червоній» зоні науково-педагогічним працівникам кафедр ПРОВОДИТИ заняття за допомогою дистанційних технологій у синхронному режимі, згідно з розкладом занять.

10. Науково-педагогічним працівникам кафедр в «помаранчевій» та «червоній» зоні ПРОВОДИТИ всі аудиторні заняття використовуючи он-лайн системи відео-конференц зв’язку: ZOOM, eduMEET, GoogleMeet, Skype, тощо або демонструвати попередньо записані відео-лекції чи відео-практичні (лабораторні) роботи.

11. Науково-педагогічним працівникам кафедр ЗДІЙСНЮВАТИ запис щонайменше перших та останніх 5 хвилин занять.

12. Науково-педагогічним працівникам кафедр НАДАТИ підтверджуючі записи проведення занять завідувачам кафедр для зберігання на протязі 3 років.

13. Викладачам кафедр ВЕСТИ електронний журнал відвідування занять та оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти використовуючи сайт персональних навчальних систем.

14. Заступнику керівника (проректору з науково-педагогічної роботи) Лукашеву С.В., завідувачам кафедр ОРГАНІЗУВАТИ проведення занять для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня заочної форми навчання в режимі он-лайн.

15. Керівнику навчального відділу Чумак Г.М. під час складання розкладу занять МІНІМІЗУВАТИ ПЕРЕСУВАННЯ здобувачів вищої освіти між аудиторіями.

16. Керівнику навчального відділу Чумак Г.М. своєчасно ВНОСИТИ ЗМІНИ в розклад занять, який має відтворювати режим проведення занять (он-лайн або оф-лайн).

17. Завідувачам кафедр, деканам факультетів, керівнику навчального відділу ОРГАНІЗУВАТИ проведення навчальної практики «Університетська освіта» в режимі он-лайн або оф-лайн в залежності від зони розповсюдження коронавірусу.

18. Завідувачам кафедр, деканам факультетів ОРГАНІЗУВАТИ проведення ознайомлювальної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання 2  курсу на підприємствах, установах, організаціях. В разі неможливості організації ознайомлювальної практики на підприємствах, установах, організаціях  провести її в формі тренінгів, бізнес-симуляцій, ділових (рольових, імітаційних) ігор.

19. Завідувачам кафедр, деканам факультетів ОРГАНІЗУВАТИ проведення виробничої, переддипломної, соціально-економічної, технологічної, творчої практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми на підприємствах, установах, організаціях. В разі неможливості організації практик на підприємствах, установах, організаціях – провести її в структурних підрозділах університету, використовуючи данні підприємств, установ, організацій розміщених на сайті: https://smida.gov.ua/ та/або офіційних сайтах підприємств, установ, організацій.

20. Завідувачам кафедр, деканам факультетів ОРГАНІЗУВАТИ проведення екзаменаційної сесії та атестації здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти або в режимі он-лайн або оф-лайн в залежності від зони розповсюдження коронавірусу.

21. Провести тренінг «Інтеграція вступників до освітнього-наукового простору ХНЕУ ім. С. Кузнеця» для здобувачів ступеня доктора філософії 1-го року підготовки в режимі он-лайн або оф-лайн в залежності від зони розповсюдження коронавірусу.

22. Провести звітування аспірантів 1-3 років підготовки очної та заочної форм навчання та підвести підсумки щодо виконання аспірантами індивідуального плану роботи за 2-й семестр 2019-2020 р. навчального року в режимі он-лайн.

23. Завідувачам кафедр забезпечити взаємодію аспірантів з експертами по кафедрі, організацію, проведення та відео-запис (з ідентифікацією учасників) засідання кафедри, на якому матиме місце звітування аспірантів, он-лайн.

24. Провести звітування аспірантів 4-го року підготовки очної та заочної форм навчання та підвести підсумки щодо виконання такими аспірантами індивідуального плану роботи за весь період підготовки в аспірантурі в режимі оф-лайн з дотриманням карантинних обмежень.

25. Завідувачам кафедр надати до відділу аспірантури і докторантури витяг з протоколу засідання кафедри (он-лайн, оф-лайн), на якому матиме місце звітування аспірантів, не пізніше наступного дня після проведення такого засідання.

26. Керівнику відділу електронних засобів навчання Яценко Р.М. ПРОВЕСТИ семінари-тренінги щодо особливостей використання онлайн-платформ для проведення навчальних занять 25, 26, та 27.08.2020 р.

27. Завідувачам кафедр НЕ ДОПУСКАТИ до освітнього процесу науково-педагогічних працівників, які не підготували навчально-методичне забезпечення навчальної дисципліни для викладання як в режимі он-лайн так і оф-лайн.

§ 2

1. Заступникам керівника (проректорам з науково-педагогічної роботи), деканам, головному інженеру, начальнику господарчого відділу, керівникам структурних підрозділів:

1.1. Допускати до роботи працівників університету за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски) після проведення термометрії безконтактним термометром.

1.2. Не допускати до роботи працівників із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С.

1.3. Нагадувати підлеглим працівникам про необхідність мити руки з милом та не торкатись ними обличчя.

1.4. Забезпечити регулярне провітрювання робочих приміщень та аудиторій (1 раз на 3 години).

2. Начальнику господарчого відділу Пономаренко Н.С. організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеним договором на вивіз твердих побутових відходів.

3. Обмежити проведення масових заходів в університеті (нарад, зборів) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування університету – проведення вчених рад, засідань ректорату, конкурсних комісій тощо).

4. Заступнику керівника (проректору з науково-педагогічної роботи)      Зимі О.Г. розробити маршрут руху здобувачів вищої освіти та скласти графік, за яким відбуватиметься допуск здобувачів вищої освіти до університету з метою мінімізації скупчення здобувачів вищої освіти при пересуванні приміщеннями Університету.

5. Заборонити вхід до приміщень університету стороннім особам, окрім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

6. Науково-педагогічним працівникам перед початком занять проводити опитування студентів щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби,  спільно з деканатом повідомити батьків (інших законних представників) та прийняти узгоджене рішення щодо направлення студента до закладу охорони здоров’я.

7. Вхід до приміщень університету здобувачам вищої освіти та слухачам дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями університету використання захисних масок є обов’язковим.

8. Начальнику господарчого відділу Пономаренко Н.С. на вході до університету організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місце для обробки рук при цьому позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук.

9. Начальнику господарчого відділу Пономаренко Н.С. після проведення занять у кінці робочого дня проводити в аудиторіях очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо).

10. Начальнику господарчого відділу Пономаренко Н.С. в приміщеннях університету розмістити контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».

11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 Ректор                                                               Володимир ПОНОМАРЕНКО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *